PENNINGMEESTER(S) GEZOCHT

Watersportvereniging De Oude Horn zoekt met spoed één of twee penningmeester(s).

De huidige penningmeester heeft per 23 augustus zijn functie neergelegd, omdat een goede uitoefening van deze functie niet te combineren bleek met zijn fulltime baan en zorgtaken.

Omdat het penningmeesterschap één van de belangrijkste bestuursfuncties is binnen de vereniging, zoeken wij met spoed één of twee opvolgers. Het bestuur denkt dat het mogelijk is om een aantal taken van het penningmeesterschap te verdelen. Vandaar dat het een optie is dat er twee penningmeesters komen die gezamenlijk het financiële reilen en zeilen van de vereniging gaan regelen. Dat beperkt de noodzakelijke tijd die men hieraan moet besteden.

Maar uiteraard is het ook goed mogelijk om de functie door één persoon te laten vervullen. Het bestuur staat open voor mogelijkheden (bijvoorbeeld goede ICT-ondersteuning) om de benodigde tijd te beperken. Vanwege de BTW-problematiek overweegt het bestuur ook om een administratiekantoor in te huren. Dit kan de nieuwe penningmeester ook ontlasten.

De voorkeur gaat uit naar iemand die het voor langere tijd wil doen, maar totdat we iemand hebben gevonden, zou een waarnemend penningmeester ook behulpzaam zijn.

Dus: Heeft u interesse om de vereniging uit de brand te helpen of kent u geschikte personen, aarzel dan niet en geef het door aan een van de bestuursleden. U zit dan nog nergens aan vast!