Verslag en Foto’s High Tea

High Tea

Afgelopen zaterdag 25 november was het dan zover, een middag voor dames in gebouw de Waaier in de jachthaven De Oude Horn.

Voor 40 dames was door de AC een geheel verzorgde High Tea voorbereid. Vanaf vrijdagmorgen tot zaterdagmiddag zijn de leden van de AC met een aantal vrijwilligers aan het koken geweest. Het resultaat mocht er dan ook zijn. Van zoete lekkernijen zoals scones, clotted cream, lemon curd, allerlei taarten, bonbons, Monchou taart, chocolade bavarois in glaasjes. Tot hartige taarten, ragout, wraps, sandwiches, kipsalade en saucijzenbroodjes.

Daarbij kon men kiezen uit allerlei soorten thee of koffie.

Wij hebben dan ook vele bedankjes en complimenten mogen ontvangen kortom een zeer geslaagde middag.

De AC bedankt met name alle vrijwilligers voor hun hulp en alle aanwezigen voor de gezelligheid.
Een middag die zeker voor herhaling vatbaar is.

Vriendelijke groet
De AC