Nieuwe Coronamaatregelen

Zoals bekend heeft de regering nieuwe maatregelen genomen om de verspreiding van het Corona-virus tegen te gaan.

Dat betekent voor Jachthaven De Oude Horn, met ingang van 15 oktober en waarschijnlijk voor minstens 4 weken:

1. De Kantine is gesloten.

2. De binnentoiletten en douches zijn eveneens afgesloten. Het buitentoilet is geopend.

3. De maximale groepsgrootte is 4 personen. Als deze niet uit één huishouden komen, moet uiteraard 1,5 meter afstand worden gehouden.

4. Om het hellingen voor de winterstalling door te kunnen laten gaan, is het houden van afstand (punt 3) van groot belang. De hellingploeg zal werken in groepjes van 2 en een afstand van 1,5 meter houden. Om het aantal personen op de haven te beperken, kan men de boot niet zelf afspuiten. De hellingploeg zal de boot afspuiten en op de juiste plaats zetten. Het laten afspuiten is deze keer gratis. U wordt verzocht het terrein zo snel mogelijk te verlaten.

5. Nog steeds geldt voor iedereen: als u koorts hebt, verkouden bent of positief bent getest, komt dan niet naar onze haven. Blijf thuis. Dit geldt ook voor uw gezinsleden.

Lees alle maatregelen in ons Protocol