Oud bestuurslid Nald Rietbergen overleden

Helaas ontvingen wij het droevige bericht dat oud-bestuurslid Nald Rietbergen op 68-jarige leeftijd is komen te overlijden.

Nald was lid van verschillende besturen van onze vereniging en heeft veel bijgedragen en betekend voor onze haven. Ook was hij een graag geziene gast in ons clubhuis”De Waaier”.

We wensen zijn vrouw Gerry, overige familieleden en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit te vroege afscheid.

Er is gelegenheid tot schriftelijk condoleren en om afscheid van Nald te nemen op :

woensdag 10 januari van 19.00 – 20.30 uur in rouwcentrum Rehoboth, Tiendweg 118 in Leerdam.

Er is een condoleancepagina geopend voor Nald.

www.memori.nl/nald-rietbergen

Hier kunt u een herinnering of uw condoleance achterlaten.

De rouwkaart kunt u downloaden via:

Kennisgeving overlijden Nald Rietbergen

Eén antwoord op “Oud bestuurslid Nald Rietbergen overleden”

1. Gister vernam ik van het overlijden van Nald. Tijdens mijn lidmaat van de vereniging kwam ik Nald van tijd tot tijd tegen. Wij kenden elkaar uit mijn werkzame levensperiode bij ECI waar wij regelmatig contact hadden. Ik wens de familie veel sterkte met het verwerken van het verlies.