De Haven

Jachthaven De Oude Horn is de thuishaven van Watersportvereniging “De Oude Horn”. De vereniging werd in 1965 opgericht met als doel het bevorderen van de watersport in Leerdam en omgeving. De vereniging telt ongeveer 300 leden en donateurs en beschikt over ruim 100 ligplaatsen voor leden.

Luchtfoto Jachthaven De Oude Horn

De prachtig gelegen jachthaven De Oude Horn, bestaat uit drie delen: een kom, een oude haven en buitensteigers aan de Linge. De haven ligt op geringe loopafstand van de stadskern van Leerdam. Winkels en supermarkten liggen bijna letterlijk om de hoek.

Hieronder ziet u de jachthaven, in een kort filmpje van RTV Utrecht, vanuit de lucht. Ook is de passantenhaven, dichtbij de ophaalbrug en de Glasblazerij, goed in beeld.

Passanten

De jachthaven biedt passanten voor een korte of wat langere periode een goede en verzorgde ligplaats. De Oude Horn wil de meest gastvrije en vriendelijke jachthaven aan de Linge blijven! Onze havenmeesters informeren u hier graag over. Het havenkantoor is tijdens het vaarseizoen geopend van 8.30 uur tot 17.00 uur. Hier vindt u meer informatie.

Passantenhaven De Oude Horn

Faciliteiten

Jachthaven De Oude Horn beschikt over alle belangrijke faciliteiten, waaronder een kantine / bar / restaurant met zonnig terras.

Klik hier voor een volledig overzicht van alle faciliteiten.

Foto’s

Voor een impressie van onze jachthaven, de Linge en Leerdam, hebben we hier een aantal foto’s geplaatst.

Groot logo Jachthaven de Oude Horn