Penningmeester komt, Secretaris gaat

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 21 november 2017 heeft Anja van den Heuvel aangeven dat ze door haar drukke werk en privéomstandigheden niet langer secretaris van de vereniging kan zijn. De voorzitter, Theo van Baal, gaf aan hiervoor begrip te hebben en heeft haar hartelijk bedankt voor haar enorme inzet tijdens de afgelopen jaren.

Tevens deed Theo een beroep op alle aanwezigen om zich kandidaat te stellen voor deze vrijgekomen bestuursfunctie of om met één van de bestuursleden contact op te nemen indien men nog vragen heeft over het takenpakket e.d.

Het goede nieuws tijdens dezelfde vergadering werd gebracht door Wouter Seghet. Hij gaf aan zich beschikbaar te willen stellen voor de functie van penningmeester! Snel werd een schriftelijke stemming georganiseerd en werd Wouter verkozen tot penningmeester. Het bestuur wenst Wouter veel succes!

In de nieuwsbrief van december, die rond 10 december verschijnt, kunt u kennismaken met Wouter.