Wout Abbel overleden

Wij ontvingen het bericht dat Wout Abbel niet langer meer bij ons is.

Wout was sinds decennia een bekend gezicht en markante verschijning op de haven.

Veel vissen zijn er door hem gebakken in “de Kluut” en met smaak opgegeten door andere leden van onze vereniging. Ook was hij een bekende in de kantine waar hij kon genieten van een rood wijntje en zijn “rijkdom” deelde met vele mensen. Soms was hij zelfs te vrijgevig maar hij hield gewoon van de gezelligheid.

Tijdens havenfeesten was Wout te vinden op de dansvloer; wat een energie kwam er dan uit.

De laatste tijd was deze energie helaas verdwenen en nu is voorgoed zijn licht gedoofd.

Wout is op 12 december 2017 overleden en 83 jaar geworden.

Vaarwel Wout.

De crematieplechtigheid al plaatsvinden op zaterdag 16 december 2017 om 11:00 uur in Crematorium “Noorderveld”,

Structuurbaan 1, Nieuwegein. Na de plechtigheid is er in het crematorium gelegenheid tot condoleren.