Dirk Bogerd overleden

Wij ontvingen het bericht dat

Dirk Bogerd

op 1 januari 2020, op de leeftijd van 97 jaar, is overleden.

Dirk was erelid en vanaf het begin betrokken bij de opbouw van de vereniging, zowel bij het gemaal als op de huidige locatie. Hij is bestuurslid / waarnemend voorzitter geweest. Dirk was van grote betekenis voor onze vereniging, waarvoor wij hem zeer dankbaar zijn. Het Bestuur en de leden van WSV De Oude Horn wensen familie en vrienden van Dirk veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

De afscheidsbijeenkomst zal worden gehouden op dinsdag 7 januari 2020 om 14:00 uur in rouwcentrum Rehoboth, Tiendweg 118 in Leerdam. Na de begrafenisplechtigheid is er gelegenheid tot condoleren in bovengenoemd rouwcentrum.