Kantine en terras op 1 juni weer open

Per 1 juni 2020 zullen wij de kantine (de “Waaier”) weer openstellen voor onze leden en gasten. Voor de Waaier en het terras gelden de onderstaande regels en wij verzoeken een ieder zich daaraan te houden.

• Betreden van de Waaier alleen na reservering of voor het opgeven en / of afhalen van uw bestelling.
  • Op het terras is er geen bediening.
  • Afrekenen van dranken en /of maaltijden kan alleen met PIN-betaling.
  • De 1,5 meter afstand blijft overal en altijd de hoofdregel.
  • Er is een beperkt aantal zitplaatsen beschikbaar. Ook mogen tafels en barkrukken niet worden verschoven om groepsvorming te voorkomen.
  • De gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen blijven tot 1 juli 2020 gesloten, maar men kan gebruik maken van het buitentoilet. Deze ruimte wordt dagelijks meerdere malen schoon gemaakt.

De belangrijkste regel blijft: als u gezondheidsklachten heeft, zoals hoesten, koorts of verkoudheid, blijf thuis!

Het protocol dat geldt vanaf 1 juni 2020 is hier te vinden.