Nieuwsbrief september verzonden

De nieuwsbrief van september is rond 23 september 2020 verzonden. Hij staat dan ook op de website (zie ledenpagina’s, dus alleen voor leden).

Mocht u de nieuwsbrief niet hebben ontvangen, kijk dan eerst in uw spam. Is de nieuwsbrief daar ook niet te vinden, stuur dan een e-mail naar webmaster@wsvdeoudehorn.nl

2 Antwoorden op “Nieuwsbrief september verzonden”

1. ik krijg de nieuwsbrief niet in de mail zou het fijn vinden als jullie die in het vervolg ook naar mij willen mailen

gr. pieter

1. Beste Pieter,
      Je staat gewoon op de lijst van geadresseerden, dus het is mij niet duidelijk waarom je de nieuwsbrief niet hebt ontvangen. Ik verstuur de nieuwsbrief zo dadelijk nogmaals en hoor graag of het aankomt.
      Gr.
      Willem